Afsluiting All4One 26 juni 2022

Afgelopen zondag was alweer de laatste bijeenkomst van ALL4ONE. Het eerste seizoen met de nieuwe leiding zit er alweer op.

Zondag was er een speciale afscheidsdienst voor de kinderen van groep 8. De kinderen namen afscheid van de kindernevendienst omdat zij naar het voortgezet onderwijs gaan. In deze dienst werden zij welkom geheten door Jeroen en Esther van All4One om door te groeien in het geloof bij deze groep jeugd.

De leiding had ervoor gekozen om de afsluiting van het seizoen te combineren met het welkom heten van deze nieuwe kinderen.

De afsluiting van het seizoen van All4One werd gevierd met diverse leuke spelletjes (zaklopen, spijkerslaan enz.) en afsluitend een gezellige barbecue met z’n allen.

Ondanks de mindere weersvoorspellingen was het een hele mooie dag en hebben we genoten.

Wij hopen jullie in het nieuwe seizoen weer te ontmoeten bij de activiteiten van All4One. Jullie worden hiervan nog op de hoogte gebracht.

Groeten van de All4One leiding.