Vliegende Speeldoos komt naar Drachten

In de voorjaarsvakantie komt de Vliegende Speeldoos naar Drachten!

Zaterdag 24 februari 2024

Musical in één dag!

Kindertheater & voorstelling over Jozef

Door kinderen in de basisschoolleeftijd (groep 3 t/m 8)

Vanaf 12:30 uur gaan wij oefenen, knutselen, samen eten en tot slot een theatervoorstelling geven aan ouder(s), verzorger(s), grootouder(s) en gasten.

Deelname is gratis. Locatie: Oase Ringweg 3 in Drachten.

De vliegende speeldoos is een jeugdtheatergroep van enthousiaste professionals op het gebied van zang, dans, theater en muziek.

Meer informatie? Kijk op : www.devliegendespeeldoos.com.

Voorstelling 18:30 - 19:45 uur

Kaarten voor de voorstelling zijn te bestellen via: DEZE link van ‘Zingen in de kerk’. Volwassenen € 2,50; kinderen gratis toegang.

NB: de voorstelling is niet geschikt voor kinderen onder 4 jaar. Voor hen is (via een e-mailbericht) op aanvraag oppasruimte beschikbaar.

Wil je meedoen? Meld je dan vóór zaterdag 17 februari aan! Stuur hiervoor een mail naar: nicolien.bergsma@pgdrachten.nl. Vermeld hierbij de volgende gegevens:

• Voor- en achternaam kind(eren)

• Leeftijd

• School